Uralupa

Kaikilta kelkkailijoilta, jotka ajavat Kajaanin kelkkaurilla vaaditaan uralupa.
Uralupa kaudelle 2015-2016 lunastetaan maksamalla 60 € / kausi / talous yhdistyksen tilille tai ostamalla uraluvan alla mainituista liikkeistä.

Tilinumero on: Nordea FI6010573000221352 (105730-221352). Tilisiirrolle tulee laittaa tiedoksi nimi, osoite ja mielellään sähköpostiosoite. Kuittia vastaan saa paikallisista kelkkaliikkeistä tai Kajaani Infosta tarran, joka tulee liimata kelkkaan kiinteälle ja näkyvälle paikalle. Kun ostat luvan liikkeistä, maksuvälineeksi käy ainoastaan käteinen ei maksukortit joten varaathan mukaan sopivan rahan!

Vierailijalupa, ei Kajaanissa asuville, maksaa 10€ / vrk tai 20€ / viikko. Kuitti maksusta mukaan tai soitto Pasi Seppäselle p. 040 5132588 suoritetusta maksusta.

Yritykset ja yhteisöt, jotka haluavat tukea toimintaa voivat maksaa 200 € suuruisen kannatusjäsenmaksun, jolla saa näkyvyyttä moottorikelkkayhdistyksen nettisivulla (logo ja lupa julkaista ajankohtaisia mainoksia) sekä mahdollisiin tulostettaviin mainosbannereihin ja tauluihin.

Uralupia kaudella 2015-2016 myyvät:
 Korpikone, Motomaxi, Kajaani info, SEO Keisarinkievari Otanmäki, Autokorjaamo Karppinen & Åman

Kajaanin Kelkkareitit löytyy parhaiten mm:

Laita hakusanaksi ”Kajaani” ja vasemmalta alhaalta Talviretkeily -> Moottorikelkkaurat

Kokeile vaihtoehtoisesti myös Retkikarttaa http://www.retkikartta.fi/  tai mobiililaitteella http://m.retkikartta.fi/

tai http://www.kelkkareitit.fi/ mobiiliversio m.kelkkareitit.fi